De Zeeuwse Kust - Reisverslagen van Manon en Saskia Van der Waal van dijk - WaarBenJij.nu De Zeeuwse Kust - Reisverslagen van Manon en Saskia Van der Waal van dijk - WaarBenJij.nu

De Zeeuwse Kust

Enzo was een tijdje geleden verdrietig. Hij wilde ook graag een keer mee weekendje weg. Vaak doen Manon en ik dat alleen als Enzo bij zijn vader is, echter gaan we ook elk jaar zeker 1 keer met hem een weekendje weg. Afijn het werd weer tijd voor een weekendje weg als gezin. Ik zoeken op internet, want wat is nu leuk voor een jongen van 8.

Ik vond Hotel/ Strandpark De Zeeuwse Kust. Nou mensen dat is echt een aanrader hoor voor gezinnen. Dit is paradijs op aarde voor elk kind!

Voordat we weggingen moesten we natuurlijk alles nog doen. Zo goed voorbereid als wij altijd zijn ;-). Strak schema. Tas inpakken (sas) check..., nog cadeautje halen voor verjaardag (manon) check...., cadeautjes inpakken (manon) check...., vaatwasser uit de auto halen (samen) check...., nog naar verjaardag, even nog ziekenbezoek, hondenbrokken niet te vergeten en off we go!!!

Enzo in de auto al helemaal enthousiast over de mooie omgeving. Zegt ie, "oh het is echt mooi hier met die strandachtige bergen" . Hij bedoelde de duinen. Hahaha. Maar inderdaad hele mooie omgeving en dat op een uurtje rijden. Wist eigenlijk helemaal niet dat we zo dichtbij Zeeland woonden.

Eenmaal aangekomen bij het hotel had ik blijkbaar een gezinssuite geboekt. Prachtige kamer. Gauw spullen neergezet en door naar het subtropische zwemparadijs in het Hotel. Na lekker gezwommen te hebben weer door, want we hadden nog ene druk programma. Hondjes uitlaten, gamen, kinderbioscoop, indoor speeltuin, uiteten. Eerst even hondjes uitgelaten en hapje gaan eten. Heerlijk gegeten en Enzo ondertussen al wezen gamen. Na het eten was Enzo toe aan een filmpje in de kinderbioscoop en Manon en ik lekker natafelen met een heerlijke wijn.

Na het eten hondjes uitgebreid uitgelaten en rondje over het park gelopen. Blijkt er ook een camping bij te zitten. Laat kamperen nou ook een hobby van ons zijn. Dus we hebben onze bestemming voor aankomende zomer ook gevonden. Enzo helemaal gelukkig en wij natuurlijk ook. Als ons kind het leuk heeft en wij een wijntje, worstje en goed boek zijn wij ook gelukkig. Nu nog hopen op mooi weer!

Volgende dag ons opmaken voor het ontbijt. Oh daar kan ik mij zo op verheugen joh! Nou dames en heren, ik kan zeggen, het ontbijt was de 5 sterren waard hoor. HEERLIJK !!!

Zo buikje rond, hondjes uitlaten en op zoek naar het strand. Op 15 minuutjes lopen op het strand. Lekker hoor, even frisse neus, honden ook helemaal naar hun zin. Kort samen gevat hebben een heerlijk Zeeuws weekend gehad.

Dit hotel is overigens echt een aanrader voor mensen met kinderen.

Manon en Saskia

Wij zijn Manon & Saskia. Leuk dat je onze site bezoekt...en laat en leuk berichtje achter :-)! Manon en ik hebben elkaar in 2014 ontmoet via een datingssite. Het was voor mij liefde op het eerste gezicht en voor Manon liefde op de eerste borst :-) Nu 2017 zijn we getrouwd en wel en vormen we een hecht gezin met onze prachtige zoon Enzo. Reizen is onze lust ( nog niet ons leven ) geworden. Het varieert dan ook van een nachtje weg in kneuterig hotelletje aan de kust in Nederland, tot een citytripje naar 1 van de wereldsteden tot een mooie, verre reis. We willen deze reizen graag vastleggen op een leuke manier. Wij hopen dat jullie net zo genieten van het lezen van onze reisverslagen als dat wij genieten van het beleven hiervan. Lieve groetjes familie van der Waal van Dijk